Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Η Ελληνική σκέψη πάντα υπερτερεί!!!!




Η ΝΑΣΑ θέλοντας να στείλει έναν άνθρωπο στο διάστημα, επέλεξε μεταξύ πολλών τρεις...

Ένα Γερμανό, ένα Γάλλο και έναν Έλληνα.
Στην συνέντευξη.....
Περνάει πρώτος ο Γερμανός και τον ρωτούν πόσα θέλει για αυτό το εγχείρημα;
--1 εκατομμύριο ευρώ απαντά!!!!
--Τόσα πολλά... γιατί;
--Μπορεί να μου συμβεί το τραγικό... να μην αφήσω κάτι στην οικογένειά μου;
--Θα το σκεφτούμε... να περάσει ο 2ος...
Μπαίνει ο Γάλλος ... και δέχεται την ίδια ερώτηση... πόσα θες;
--2 εκατομμύρια ευρώ ... απαντά.
--Μα ο Γερμανός ζήτησε 1, εσύ γιατί 2;
--Το 1 για την οικογένειά μου και το άλλο... τόσες γκόμενες... στο έλεος του Θεού θα τις αφήσω;
--Καλά θα δούμε...!!!
Να περάσει ο 3ος. 
Μπαίνει μέσα ο Έλληνας και πάλι του κάνουν την ίδια ερώτηση.
--3 εκατομμύρια θέλω εγώ...τους απαντά.
--Μα τι είναι αυτά που ζητάς; ο Γερμανός ζήτησε ένα μόνο!!!
--Ακούστε να σας εξηγήσω, για να δείτε πόσο όμορφα  κάνουμε τα πράγματα εμείς στην Ελλάδα.
Το 1 εκατ. θα το δώσω σε σας, επειδή εσείς με προσλάβατε... (αυτό μου το δίδαξε κάποιος Χριστοφοράκος της Γερμανικής Ζίμενς), το άλλο θα το κρατήσω εγώ και το τρίτο εκατομμύριο... θα το δώσω στο Γερμανό να πάει στο διάστημα!!!!
Τόσα δεν θέλει;;;;

-- 

Αναγνώστες