Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Ανέκδοτο: Ο Λένιν στο άλλο κόσμο.



Πεθαίνει ο Λένιν και πάει στην κόλαση εκεί ξεκινάει εξεγέρσεις 'Και γιατί εμείς εδώ να ζούμε χάλια και να βράζουμε στα καζάνια ενώ αυτοί εκεί πάνω στον παράδεισο περνάνε φίνα;'
Τα ακούει αυτά ο διάβολος και παίρνει τηλέφωνο τον Θεό.

  
Διάβολος: Έλα Θεέ αυτός εδώ που μου έστειλες μου έχει σπάσει τα νεύρα όλο εξεγέρσεις είναι! Τι να κάνω;
Θεός: Κράτα τον εκεί για άλλη μια εβδομάδα και αν δεν σταματήσει στείλτον μου επάνω να τον κανονίσω εγώ!
Περνάει μια βδομάδα και ο Λένιν συνεχίζει τα δικά του εξεγέρσεις και τα ρέστα τότε παίρνει ο Διάβολος τον Θεό τηλέφωνο...

  
Διάβολος: Έλα Θεέ αυτός δεν σταματάει!
Θεός: Καλά στείλτον μου επάνω και θα στον κάνω εγώ αρνάκι σε μια βδομάδα! Πάρε με τηλέφωνο σε μια εβδομάδα να δεις....
Περνάει μια εβδομάδα και παίρνει ο Διάβολος τον Θεό τηλέφωνο...
Διάβολος: Έλα Θεέ τι κάνεις ; Πως πάει με τον Λένιν;
Θεός: ΠΡΩΤΟΝ ΘΑ ΜΕ ΛΕΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

Αναγνώστες