Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Τις σκέψεις μου κατέθεσα, σ' έχω στην προσευχή μου και τον Θεό παρακαλώ, να σώζει την ψυχή μου.





Ότι ο Θεός μας έστειλε
μια δοκιμασία,
δεν είναι μια επίπληξη,
δεν είναι τιμωρία.

Είναι η ώρα της ευχής,
ώρα ομολογίας.
Ότι αγαπούμε τον Θεό
και τον ομολογούμε,
σημαίνει πως κάνουμε υπομονή
κι όλους τους συγχωρούμε.

Ως οδοιπόροι της ζωής,
κάνουμε όλοι λάθη
κι απ' όλα το μεγαλύτερο,
είναι η σκληροκαρδία,
να σ' αγαπάει ο Θεός,
παρά τα όσα λάθη
και εσύ 'κρατάς απόσταση',
σε κάθε αφορμή κι αιτία.

Μία βάρκα είναι η ζωή
και πέλαγος η 'ζήση'
κι ο βαρκάρης είσαι εσύ,
κουπιά, έχεις στα χέρια
το ένα γράφει 'Δόξα στο Θεό'
και τ' άλλο 'Παναγιά, βοήθεια'.

Τις σκέψεις μου κατέθεσα,
σ' έχω στην προσευχή μου
και τον Θεό παρακαλώ,
να σώζει την ψυχή μου.

 Ιωάννης ό Φίλος. 2015.





Αναγνώστες