Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Έλληνες είμαστε; Ή είλωτες;

Από: http://skitsakia.monadiko.gr/2012/09/blog-post_21.html

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2012

Των Φίλων τα γραφόμενα,
πολλάκις με εμπνέουν,
έτσι λοιπόν μια φίλη μου
με έβαλε σε σκέψεις
"σαν Έλληνα με κυνηγούν
ή με φοβούνται τάχα;”



_._

Έλληνες είμαστε; Ή είλωτες;

Έλληνας είμαι και με κυνηγούν,
δεν θέλουν να προκόψω.
Δεν θέλουν να μπορώ και εγώ,
σαν πλούσιος να ζήσω.

Θέλουν να είμαι μίζερος,
να μην αντιμιλάω.
Θέλουν προβλήματα να έχω ένα σωρό,
να μη χαμογελάω.

Θέλουν ένα ανδρείκελο,
σαν τους πολιτικούς μας.
Μα εγώ είμαι λαός,
δεν είμαι μυγοχάφτης.

Εγώ να ζήσω θέλησα,
με κέφι και με μπρίο.
Σαν θα φτωχύνω, από τα χρήματα,
θα έχω μωρό μου εσένα.

Το φιλαράκι το καλό
και ας είσαι φτωχαδάκι.
Το γέλιο θα είναι σύνθημα,
η αγάπη παρασύνθημα
και η ΖΩΗ μεράκι.

Έλληνας γεννήθηκα,
είλωτας, δεν θα γίνω.

Πάει, τελείωσε.

Αναγνώστες